preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

cyberbullying zaustavimo i smiješak na lice stavimo
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
Oglasna ploča
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sociološka istraživanja naših učenika
Autor: Administrator , 4. 4. 2019.

Učenici 3. razreda gimnazije na nastavi Sociologije, uz tradicionalne obveze, imaju mogućnost, ali i prinudu provoditi istraživanja. U nastavku je svjedočanstvo jedne učenice o iskustvu rada na istraživanjima i poveznica na istraživanja koja su proveli učenici naše škole.

https://sites.google.com/view/socioloska-istrazivanja/home?fbclid=IwAR0KgBTyyqqP6pyWPc1j4Ue2wqO8hPoc37YuU1bgoy_CFaspeTBU9BCRdyk


"U sklopu nastave Sociologije u 3. sam se razredu susrela s novim načinom rada, sociološkim istraživanjem. U početku mi se činio dosta zahtjevnim, s obzirom na količinu pripreme i zadataka koje trebamo obraditi u obliku eseja te činjenice da radimo u grupama, no dubljim proučavanjem zadataka i razgovorom s profesorom Lukićem, grupa i ja smo se uspjeli
snaći u načinu provođenja istraživanja i zapisu rezultata u obliku eseja. Svidio mi se ovaj način rada jer je vrlo izazovan i zahtijeva određeno predznanje, a naučila sam i nešto više o procesu provođenja ankete i obrade dobivenih podataka. Jedina zamjerka mi je činjenica da je u mnogim grupama raspodjela rada i zadataka bila nepravilna, no ta je kritika rezultat subjektivnog mišljenja i međusobnih odnosa članova pojedine grupe, a ne nužno nedostatak samog istraživanja. Voljela bih se s ovakvim načinom rada susresti u okviru drugih predmeta.“

Laura Dimter, 3. a

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju